sobota, 19 maja 2012

Gdynia Grabówek



Przy okazji wizyty w tutejszym ośrodku egzaminowania przyszłych kierowców wykonałem kilka fotek lokalnego dworca podmiejskiego. Dworzec niczym specjalnym się nie wyróżnia z pośród tych z których korzystałem. Jednak da się zauważyć nową farbę na budynkach. Świerze linie przy krawędziach peronu. Dworzec sprawia wrażenie że gospodarz obiektu bierze pod uwagę estetykę i pilnuje porządku. Na obiekcie można było dostrzec również służby porządkowe. Pewnie dlatego że tuż obok jest budynek Straży Miejskiej. Kwałek dalej przy ul. Opata Hackiego 10A jest Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w którym obywałem egzamin na prawo jazy. Co do egzaminu na kategorię B to czeka mnie powtórka egzaminu. Okazuje się że egzaminatorzy tutejszego ośrodka wykonując swoją pracę potrafią pokazać ludzką twarz i zmniejszać stres osoby egzaminowanej. Czego miałem okazje doznać. Podsumowując Gdynia  podoba mi się coraz bardziej, być może kiedyś się tu przeprowadzę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz