poniedziałek, 14 maja 2012

3 Maja - Rajd rowerowy w Karakulach

3 maja w dniu słonecznym miałem przyjemność brania udziału w Rajdzie Rowerowym organizowanym przez Stowarzyszenie rozwoju Karakul i okolic. Była druga impreza z tego cyklu, pierwsza odbyła się przed rokiem.
Na imprezie było około 100 uczestników. Mimo wielkich obaw organizatorów cała impreza była zorganizowana perfekcyjnie.
Ze Stowarzyszeniem Rozwoju Wsi Karakule i Okolic spotkałem się przy okazji długiego weekendu.
Postanowiłem że pojadę w odwiedziny do mojego przyjaciela Adama ze Średnicy, a przy okazji skorzystam z propozycji uczestnictwa w rajdzie rowerowym.  Pogoda była wspaniała. Impre



Ale spokojnie, nie tylko stałem z boku by filmować, ale również jechałem rowerem i filmowałem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz