czwartek, 2 kwietnia 2015

pierwszy kontakt z komputerem

Przyznaje, że rozpoczynając kurs komputerowy pod bardzo ciekawą nazwą "Komputer nie gryzie" nie miałem pojęcia z czym tak naprawdę będę miał okazję się zmierzyć. Chciałem zacząć uczyć moich kursantów od nauki korzystania z programów najbardziej potrzebnych na co dzień. Jednak zmieniłem zdanie gdy zacząłem robić wstępne badania rynku i okazało się, że największą potrzebą dla osoby która nigdy nie używała komputera jest okiełznanie myszki komputera. Kolejno zacząłem pokazywać jak wykonywać podstawowe operacje dyskowe, a później jak robić notatki w edytorze tekstu znanym chyba każdemu, notatnkinu. W ten sposób doszedłem do kilku początkowych elementów które trzeba przyswoić by sprawnie posługiwać się komputerem. Przeszukując internet a dokładnie youtube, znalazłem samouczki które pokazują krok po kroku jak powinna wyglądać taka operacja. A ponieważ obraz wart jest tysiąca słów to postanowiłe dodać go do mojego bloga założonego pod potrzeby kursu 'Komputer nie gryzie"
Jeśli więc potrzebujesz kilku dodatkowych wskazówek które pomogą Ci sprawnie obsługiwać Twój komputer to serdecznie zapraszam do odwiedzenia tej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz