niedziela, 4 stycznia 2015

Centerko wolontariat - zawirusowana strona

Współpracując z kilkoma organizacjami pozarządowymi zarejestrowałem się na portalach wymieniających informacje o wolontariacie. Tak się składa że, jakiś czas temu była to informacja niezmiernie ważna dla mnie.  Dzisiaj trochę mniej ale dalej zgadzam się na to by informacje z różnych stron do mnie docierały.
Tym razem również tak było. Dotarła do mnie poczta z centrum wolontariatu o nazwie Centerko.
Jakie było moje zaskoczenie gdy podczas próby wejścia na stronę pojawił alarm programu AVG o problemie i zagrożeniu który stwarza strona internetowa dla potencjalnego użytkownika. Okazuje się że, wchodząc na stronę internetową centerko.org/wesprzyj-nas.html można poważnie naraźić swój komputer.

W polskim internecie nie ma informacji która by opisywała błąd blackhat seo type 1703 opis który można odnaleźć na forum Wordpress opisuje problem i mówi że strona najprawdopodobnie została zhakowana i teraz administrator ma dużo pracy zanim to posprząta.
Jedyny wniosek jaki się nasuwa to warto mieć zawsze aktualne zabezpieczenia nietylko w komputerzea ale również na swojeje stronie internetowej.

Zobacz również jak usunąć blackhat seo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz